Lorem ipsum is simply free text dolor sit am adipi we help you ensure everyone is in the right jobs sicing elit, sed do consulting firms Et leggings across the nation tempor.

Latest News

Contact Info

O nama

Želite li novi pristup Vašem zdravlju i bolesti upoznajte naš vrhunski tim priznatih stručnjaka i educiranog osoblja posvećenog pacijentu.

Poliklinika Đanić Hadžibegović započela je s radom 2010.god. kao privatna poliklinika za specijalističko-konzilijarnu medicinsku dijagnostiku, liječenje i rehabilitaciju bolesti glave i vrata. Tijekom vremena proširili smo našu djelatnost na bolesti srca i krvnih žila.

Cilj osnivanja poliklinike bila je želja za formiranjem tima vrhunskih stručnjaka i zdravstvenih profesionalaca koji će znati i moći odgovoriti na potrebe modernog pristupa zdravlju i bolesti.

U ovoj medicinskoj ustanovi obavljaju se preventivni, dijagnostički i terapijski postupci liječenja bolesti uha, nosa i sinusa, usne šupljine, ždrijela i grla, bolesti vrata i štitnjače, poremećaji spavanja s izraženim hrkanjem i opstrukcijskom apnejom. Uz rehabilitaciju sluha i slušanja provodimo logopedsku terapiju poremećaja govora i glasa kod djece i odraslih. Također se obavljaju preventivni pregledi, dijagnostika i liječenje bolesti srca i krvnih žila.

U ugodnom okruženju radnog prostora koji zadovoljava visoke kriterije pružanja zdravstvene usluge na raspolaganju je najsuvremenija dijagnostička, terapijska i rehabilitacijska oprema. Zdravstveni djelatnici Poliklinike kontinuirano se usavršavaju i prate razvoj najnovijih preventivnih procesa, dijagnostičkih metoda i terapijskih postupaka.

Poliklinika surađuje s nizom domaćih i inozemnih vrhunskih stručnjaka te organizira dodatne preglede, obrade i liječenja u najkvalitetnijom zdravstvenim ustanovama

Zbog svoje kvalitete rada i prepoznatljivosti u zdravstvenom sustavu kako od strane bolesnika tako i od strane zdravstvenih profesionalaca od 2021. godine Poliklinika Đanić Hadžibegović je nastavna baza Fakulteta za dentalnu medicinu i zdravstvo Sveučilišta Josip Juraj Strossmayer u Osijeku te se u njoj educiraju studenti različitih zdravstvenih smjerova u prediplomskoj i postdiplomskoj nastavi.

Na ovim stranicama možete se upoznati s zdravstvenim uslugama koje Vam nudimo, a za dodatne informacije slobodno nam se obratite.